Wij zijn erg trots dat de Cedeo-erkenning voor onze opleidingen weer met 2 jaar verlengd is. Onze klanten zijn zeer tevreden over onze opleidingen. In 2021 werden onze open opleidingen met een 9,1 beoordeeld en de incompany opleidingen met een 9,6!

Schulinck Opleidingen

Schulinck Opleidingen hecht veel waarde aan de kwaliteit van de opleidingen. Wij besteden hier veel zorg en aandacht aan en het is fijn om te lezen dat dit ook gewaardeerd wordt door onze cursisten.

Uiteraard stellen wij hoge eisen aan onze trainers. Wij vinden het belangrijk dat zij inhoudsdeskundig zijn en over voldoende praktijkervaring beschikken. Een uitgebreid intakegesprek vormt een belangrijke start bij een incompany training, daarnaast meten wij de tevredenheid middels tussentijdse- en eindevaluaties. Evaluaties worden altijd nauwgezet geanalyseerd en besproken. Waar nodig ondernemen wij actie.

Reacties van onze cursisten

Cedeo heeft diverse cursisten geïnterviewd. Alle geïnterviewden zijn tevreden tot zeer tevreden over de opleidingen en samenwerking in totaal. Enkele reacties:

  • “De docent is zo ontzettend goed! Hij was helemaal op de hoogte van de wet- en regelgeving en de specifieke dingen waar wij tegenaan liepen. Onze deelnemers zijn allemaal jurist, maar hij viel zeker niet door de mand.”
  • “Er is volop gelegenheid om vragen te stellen en we brengen zelf ook casussen in die zijn besproken. Je kon merken dat de mensen het inhoudelijk heel goed vonden.”
  • “Schulinck is inhoudelijk heel sterk.”
  • “Door de goede vragen vooraf zijn wij meteen al op het juiste spoor gezet.”
  • “Wat opviel, was de betrokkenheid en de mate waarin geluisterd werd naar mijn onderzoeksvraag. Het programma wordt exact afgestemd op je wensen.”
  • “Ze weten veel van de materie en kunnen mooie voorbeelden noemen. Dat maakt het soms net wat pakkender.”
  • “Het is een goede mix van theorie en praktijk.”

Cedeo

Cedeo bestaat sinds 1980 en is een initiatief van HR-managers bij de grootste bedrijven en instellingen van Nederland, gesteund door het ministerie van Economische Zaken. Door het uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek geeft het Cedeo inzicht in de kwaliteit van de bedrijfsopleidingen. Vanuit de website van Cedeo wordt ook aangegeven dat steeds meer inkopers van opleidingen uitsluitend kiezen uit aanbieders die Cedeo-erkend zijn. Dat geeft ze de garantie dat minimaal 80 procent van hun klanten ‘tevreden tot zeer tevreden’ is over de kwaliteit en de dienstverlening. Daarnaast hebben ze de zekerheid dat deze beoordeling actueel is. Want om hun Cedeo-erkenning te behouden moeten aanbieders elke twee jaar een nieuw klanttevredenheidsonderzoek afsluiten met een positief resultaat. De Cedeo-erkenning staat dus gelijk aan een krachtige aanbeveling door collega-inkopers.