Tijdens het Klanttevredenheidsonderzoek benadert Cedeo (opleidings-)functionarissen en opdrachtgevers met een aantal gerichte vragen over hun ervaringen met de onderzochte organisatie. Tijdens het onderzoek worden alle facetten binnen de opleiding onder de loep genomen, van behandelde inhoud tot informatievoorziening en facturatie. Centraal stond de vraag in hoeverre Schulinck opleidingen erin is geslaagd gewekte verwachtingen en gedane beloften daadwerkelijk waar te maken. Gemiddeld scoren de open opleidingen een 9.6 en de incompany trainingen van Schulinck een 9.0 op klanttevredenheid! 


De gesproken deelnemers waren enthousiast over de manier waarop de trainingen zijn uitgevoerd. Referenten geven aan voor Schulinck te kiezen omdat ze het meedenken en adviseren als prettig ervaren en de heldere informatie vooraf. Ze zijn allemaal zeer te spreken over de uitvoering van de training en vinden de docenten zeer kundig maar ook pragmatisch.

Men vond het programma een goed en gedegen geheel. Zo hebben deelnemers eigen casuïstiek kunnen inbrengen waardoor theorie en praktijk mooi op elkaar aansloot. Aan het eind van dit onderzoek gaven referenten een overall oordeel en dat is positief tot zeer positief. Zij benoemden onder andere de volgende sterke punten van Schulinck: “We hebben een prettige samenwerking en zij zijn een deskundige partner”, “Men denkt echt mee en maakt het programma passend en op maat”, “De theorie sluit goed aan op de praktijk. De trainers brengen voldoende afwisseling en sluiten goed aan bij de doelgroep”, “Het totaalaanbod spreekt aan.

Iedereen die bij heeft gedragen aan dit prachtige succes: Van harte Gefeliciteerd maar ook heel erg bedankt!