(Senior) Project Assistent Opleidingen

(Senior) Project Assistent Opleidingen

 

Als (Senior) Project Assistent Opleidingen ben je verantwoordelijk voor de planning, administratie, facturatie, correspondentie, organisatie en logistieke gang van zaken voor cursussen/opleidingen en incompany trainingen.

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige functie behoren onderstaande verantwoordelijkheden en taken tot je portefeuille.

Planning
Je maakt in overleg met de manager opleidingen een opleidingsplanning, zodat alle actiepunten per programma tijdig en correct worden uitgevoerd.

Administratie
Je zorgt voor de administratieve ondersteuning ten behoeve van de programma’s, zodat gecontroleerd kan worden of alle afspraken worden nagekomen zowel met interne vakredacteuren als met externe docenten. Je beheert Abecom en de online shop samen met de marketeer.

Correspondentie
Je verzorgt de correspondentie van en naar de deelnemers en de docenten alsmede aan organisaties welke een programma (willen) afnemen, zodat alle betrokkenen de benodigde informatie tijdig ontvangen.

Telefonische bereikbaarheid
Je beantwoordt de eigen telefoon en waar nodig die van collega’s, zodat de afdeling onder werktijd ten alle tijden bereikbaar is. Je staat klanten te woord en geeft hun informatie over (inhoudelijke) vragen van de reguliere opleidingsprogramma’s, maar ook stem je samen met klanten alle organisatorische aspecten af van een incompany training.

Social Media
Wij hebben een een actief sociaal media beleid, waarbij wij verwachten dat iedere medewerker actief is op de sociale media (Linkedin en Twitter) en dus ook de Project Assistent.

Logistiek
Je zorgt voor de organisatie en de logistieke afhandeling zodat de programma’s volgens afspraak kunnen worden uitgevoerd.

Voor het goed uitvoeren van deze functie is het van belang dat alle werkzaamheden op kantoor in Venlo worden uitgevoerd.

 

Wie ben jij?

Opleiding:

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau.


Ervaring:

  • Minimaal 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Uitstekende kennis van het Microsoft Office pakket;
  • Goede bewezen commerciële vaardigheden;
  • Actief op social media.


In deze dynamische functie zijn een aantal competenties essentieel om de functie goed uit te kunnen oefenen.

  • Stressbestendig, je blijft effectief presteren onder hoge (werk)druk en in veranderende omstandigheden;
  • Plannen, je vertaalt doelstellingen in concrete acties en activiteiten, deelt taken en werkzaamheden in volgens een tijdsplanning en bewaakt de voortgang hiervan;
  • Communicatieve vaardigheden, je kan helder en consistent een boodschap overdragen, je kiest hiervoor het juiste moment, je kan goed luisteren naar anderen en sluit bij hen aan in de wijze van communiceren. Je stelt de klant voorop maar niet tegen elke prijs.

 

Wat bieden wij?

Wolters Kluwer/Schulinck bieden een uitdagende en afwisselende functie in een 18-urige werkweek. Werken voor Wolters Kluwer betekent werken in een dynamische en internationale omgeving. Wij bieden een marktconform salaris en besteden veel aandacht aan personeelsontwikkeling. Je standplaats is Venlo.

Sollicitatieproces

  • Sollicitatie via Wolterkluwer.nl
  • Screening van je CV en motivatie
  • Interview met recruitment
  • Persoonlijk interview met managers
  • Feedback
  • Check op referenties, diploma's en assessment
  • Aanbieding en indiensttreding
  • Welkom!

 

Afbeelding

<- terug naar overzicht